Monika Neumann-Wolińska

HR to pierwsza branża, o której pomyślała: ”To jest to, co chcę robić w życiu”. Zaczęła w niewielkiej, lokalnej wówczas firmie doradztwa personalnego, trafiła do większej, aby ostatecznie kontynuować swoją przygodę zawodową w międzynarodowych  korporacjach branży HR, handlowych oraz firmach produkcyjnych. Miała okazję poznać wieloletnie know-how międzynarodowych środowisk i zdobyć duże doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem jako Branch Manager. Specjalizuje się między innymi w onboardingu, ocenach okresowych, modelach kompetencyjnych, programach rozwojowych oraz prowadzeniu szkoleń z zakresu technik sprzedaży oraz rekrutacji. Z powodzeniem wdraża nowoczesne, dopasowane do klienta narzędzia HR w kolejnych już firmach, a Klienci cenią ją za wysoką skuteczność i doskonałe podejście do ich pracowników w okresie zmian.

Prywatnie jest spełnioną żoną i mamą wspaniałego syna. Niesamowitą radość sprawia jej codzienna obserwacja jego rozwoju oraz nieszablonowego spojrzenia na świat, którą odkrywa podczas codziennych rozmów.

W wolnych chwilach spędza aktywnie czas z mężem i synem, w miarę możliwości poznając nieodparte uroki polskich zamków oraz gór. Nie wyobraża sobie życia bez muzyki, zarówno na żywo, jak i w domowym zaciszu.